Kantoormanagement

Je hebt administratief en organisatorisch de basis staan. Alleen blijft dit niet jouw ding. Je bent veel liever met jouw klanten in de weer en je wilt uiteraard de dingen doen die je leuk vindt en waar je goed in bent. Voor je het weet, ligt je bureau weer onder de stapels papieren. Ik zorg voor het opgeruimd en up-to-date houden van jouw administratie zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Ik coördineer de noodzakelijke contacten met leveranciers en instanties zoals bijvoorbeeld accountant, website-beheerder of bank en ik handel de zaken voor je af. Daarbij hou ik de deadlines in de gaten en zorg dat zaken op tijd worden afgehandeld. De zaken waar je echt zelf over moet beslissen, leg ik uiteraard aan je voor.

Een paar voorbeelden:

Offerte traject

Ik help je graag bij het maken van offertes en het bewaken van de voortgang hierin. Want wat zijn jouw acties na het versturen van de offerte? Ik kan adviserend en ondersteunend zijn in het onderhouden van contact met de potentiële klant. Door het professionaliseren van het offerte traject kan het conversieratio van jouw offertes omhoog.

Versturen van facturen en debiteurenbeheer

Ik verzorg het versturen van de facturen, ik hou de betaling hiervan in de gaten en neem contact op met de klant wanneer de betaling niet op tijd binnen is. Doordat jij niet zelf hier achteraan hoeft, bespaar je tijd en wellicht ongemakkelijke situaties. Dit zorgt er voor dat facturen sneller betaald worden.

Maken van afspraken

Geef dat lijstje van mensen waarmee je nog een afspraak moet maken aan mij, dan zorg ik dat de afspraken in jouw agenda komen. Samen bepalen we de belangrijkheid en prioriteit en dan ga ik er mee aan de slag.